23 Eylül 2008 Salı

yağmur yağdı böyle oldu (21 eylül 2008)



işte sonunda sabırsızlıkla beklediğimiz sezon açıldı, tek derdimiz yağmurdu oda geldi bir anda tüm sıkıntılar dertler bitiverdi sanki. hilmi kardeşimle yağan yağmurun ardından kendimizi köpekler elimizde dağlarda bulduk içimiz kıpır kıpır salıverdik köpekleri elimizden olacakya işte barak sen daha ilk günden git koca bir azılının başına dikel ben zaten susamışım ava dururmuyum hemen usul usul yanaşmaya başladım yatağa biraz daha biraz daha derken yataktan kayarken bir kurşun atabildim ortalık karışıverdi birden barak ve barutun 100 mt alt tarafta tekrar b aşında sarmasıyla anladım yara aldığını ,tekrar olduğu bölgeye yaklaşarak bitiriverdim avı domuzu vurmak haliyle çok güzel ve zevkliydi ama esas zevk yaktığımız ateşin üzerinde yağları damlayan sucuklar hımmmmmm okadar çok özlemişimki dağları. inşallah bu sezonda arkadaşlarımızla kazasız belasız bir av sezonu geçiririz...

Hiç yorum yok: