23 Aralık 2007 Pazar






23 aralık 2007 pazar (kurban bayramının 4. günü)ben ,hilmi,muzaffer,emin,kuzenim murat,vede balatcık köyünden mustafa yine aynı av heycanı ile çıktık dağlara.mevki şirince köyü yangın kulesi nin selahattin yüzü.sabah av maaline geldiğimizde ufak bir ateş yaktık,hem yapacağımız avı konuştuk hemde o sabahın soğunu üstümüzden attık . sonra ilk postayı yapacağımız yere doğru yöneldik.herkes yerini aldı bende köpeklerim barak ,barut,ve hilminin köpeği arapla yangın şeridinin kıyısından iz bakarak ilerliyorum biraz gittikten sonra bir iz gördüm ormana doğru giren ama hoşuma gitmedi iz biraz ufaktı o izi bıraktım ve bi 150 mt daha yürüdüm orada bir izle karşılaştım bu iz güzeldi,oracıktan salıverdim köpekleri barak yapıştı kokuya sesle ardından barut yetiştirdi köpekler sesle aşağıya doğru gitti ve uzaklaştı.hilmi az sonra telsizle anons etti.köpekler onun yanına çıkmış ve köpekleri tutmuş.domuz köpekleri saldığımız yerin arkasına geçmiş .hilmiye orda köpeklerle durmasını postayı bi arkaya geçireceğimi söyledim.hemen herkesi topladım ve bir arkaya tekrar önezeyi yaptıktan sonra hemen hilmiye anons ettim köpekleri salması için .az sonra köpekler aynı ize tekrar ses vermeye başladı.köpekler yangın şeridinden 150 mt kadar gitti ve domuzun başında ses vermeye başladı .hilmi hemen davrandı bağrış çığrış havaya ateş hilmi karıştırdı ortalığı. domuz kalktı ve köpeklerin sesi bana doğru yöneldi bende heycan başladı ben köpeklerin geldiği yönü seğrederken o güzel mahluğu gördüm biraz yürüyor dinliyor tekrar yürüyor.tabi bu arada direk ip çekmece üzerime geliyor. köpekler sıkıştırdıkça iyice bana yaklaştı hemen şeridin kıyısına diz çöktüm ve artık çıkmasını bekliyorum birden fırladı tüfeği yüzüme aldım ilk atışı yaptım 2.atışı yaptım 3. atış derken domuz karşıtarafa geçti şaşırdım kaldım.vuramadımmı acaba derken köpekler geldi. domuzun girdiği yerden girdiler yaklaşık 30 mt sonra ses kesildi ve hırlaşmalar başladı.evet benim domuz orda kalmıştı hemen girdim , köpeklerin yanına geldiğimde hemen merakımı giderdim ilk kurşunum koltuğuna,2.kurşunum ise boşluğuna isbaet etmiş 3. kurşunum ise malesef.tüm arkadaşlar toplandı hemen, işte avın en güzel tarafı başladı .nasıl geldi ne oldu köpekler şöyle yaptı bu böyle oldu falan filan bitmez artık o muhabbet.yaklaşık 30 dk sonra tekrar başka bir posta için hareket ettik yine herkes yerlerini aldı. biraz dolaştım ama iz bulamadım haydi oğlum diyerek saldım köpekleri ormana köpekler biraz girmiştiki ormana ses vermeye başladı izden yaklaşık 250-300 mt kadar gitti başladı domuza sarmaya tabi barutta yanında(barutta barak gibi kendi yetiştirdiğim yawru tabi o av yatıkça ben kaçırıyorum zevkten altıma)havaya 1-2 el ateş ettim ama bizimki yerinden kıpırdamadı.ormanda köpeğe doğru biraz yaklaştım ve tekrar bağır çağır tan tun bizimki yürüdü, köpekler kovguna geçti oturdum çam fidesinin dibine dinliyorum.köpek önezeye yaklaştıkça kulağım patlıyacak silah sesinde az sonra beklenen ses geldi önce bir el ardından 4 el daha silah patladı .hemen telsizeyöneldim ve merakla sordum durum nedir malesef mustafa 5 el atmasına rağmen vuramamış.olsun bu avcılık vurmak ta kaçırmakta olacak canını biz vermedikya . zaten her attığını vursan avmı kalır memlekette.kaçırmakta başka bir güzellik . köpekleri domuz geçince tutmuşlar hemen bir araya geldik yaktık bir ateş oturduk sohbete çayımız demlendi yemeğimizi yedik,gırgır şamata kahkaha hırlaşmalar boğuşmalar işte avın güzel yeri dedikya .gerçekten çok güzeldi.allah bizlere kazasız belasız nice avlar yapmayı nasip eder inşallah...

Hiç yorum yok: