20 Aralık 2007 Perşembe

keçi kalesi mevkii sabah dönüşü

günlerden cumartesi herkes klüpte ve sıkılmış.bu durumda biz boş dururmuyuz hemen kurduk meclisi sabah av var derken işi çevirdik sabah dönüşüne.gece saat 2 gibi çıkacaz ve saat 3 te herkes domuzun sabah geçit yapacağı noktaları kesmiş olacak her ihtimale karşı köpeklerimizide alıcaz yanımıza,muhabbet bu şekilde devam ederken yaklaşık 15 kişi toplandık ve dediğmiz gibi sabah dönüşü avına kesin karar verildi.eee saat zaten akşam 23:00 bu saatten sonra yatılırmı bizde aynen öyle yaptık oturduk ve saat 2 ye kadar sohbetle geçirdik zamanı.saat 02:15 te tüm arkadaşlarımızla selçuk çıkışındaki benzinhane den hareket ettik .av maaline yaklaştığımızda durduk ve herkez yerini seçti artık o dakikadan sonra konuşmak gürültü yapmak yoktu .ve konuşulduğu gibi herkez yerlerine dağıldı,tabi bu arada hilmi ile ben yine herzaman olduğu gibi geri hizmette kaldık ,yani köpeklerin başında sabahlicaz ve altta domuz kalırsa köpeklerle müdahale edecez , geçtik tren yolunun kıyısına yaktık bir ateş başladık gırgır şamataya .saat 03:45 gibi tam karşımızdan silahlar patlamaya başladı artık ovada domuz dururmu ova boşaldı her yerden silah sesi vuran kaçıran tabi biz dururmuyuz herkezle telsizde kaçıranı kızdırmalar vurana topal yada kördür o domuz demeler .yarım saat aralıklı silah sesinden sonra ortalık duruldu sabahı beklemeye başladık.saat 05:30 gibi ahmet abi hilmiyi aradı önüne bir tek domuz geliyor ve ona çıkmıyor altındaki ufak bir çalı kümesine giriyor biz dudurmuyuz ,işte orda bizim görev başlıyor bindik motorlara doğru ahmet abinin dediği yere ,uzaktan işaretleşerek yeri öğrendik.herzaman bana yatakta domuzu vuruyorum diye kızan hilmi atladı hemen ben gideyim yatağında vurayım şunu diye (tabi domuz ufak bir parçada yatıyor ya ) tabi arkadaşım dedim buyur .hilmi köpeklerle beraber tarif edilen yere gitti ve köpekleri saldı köpek kokuyu tuttu ama ahmet abinin dediği yerden geçti ve devam etti ahmet abiye sordum tekrar abi köpek dediğin yeri geçti ahmet abi ısrarla domuzun orda olduğunu söylüyor .ben köpeği takip etmeye devam ettim köpek karşımızdaki uçurum kayaların altına girdi ve orda domuza sarmaya başladı (yani ahmet abi domuzu bi ara gözden kaçırmıştı ) sağ ve sol 2 tarafta kesik yukarısı uçrum zaten domuzun gidecek pek bir yeri kalmadı ben köpeğe doğru çıkmaya başladım bağırark ve de havaya silah atarak kaldırmaya çalıştım ama nafile ,bu arada hilmide telsizle köpeğin sağından yanaşmamı ve ona doğru sürmemi istiyor ,bende tabi tabi ben gideyim vurayım da gördiye cevap veriyorum .köpeğe iyice yaklaştım hala bağırıyorum ama nafile kalkan giden yok.iyice sokuldum köpeğe, ve köpeğin önündeki pırnarın dibinde gördüm domuzu .hemen hilmiye döndüm hilmi ben domuzu vuruyorum dedim oda sakın falan filan derken ben tetiği çektim .ve bana ceza verdiler ordan aşağıya 250 mt mesafeyi domuzu yanlız çekerek aşağıya indirdim . olsun ben zevkimi yaptım heycanımı yaşadım cezasınıda çekerim :)))))) o gün tam 8 domuz vuruldu çok zevkli sohbeti bol güzel bir avdı .....

Hiç yorum yok: