20 Aralık 2007 Perşembe

cıvaşır burnu

av sezonu yeni açılmıştı herkeste bir hırs ve heycan. ve o aralar cıvaşır burnundaki mısır tarlasında bir büyük domuzun dolaştığını ve görüldüğünü duyuyorduk. öğlenden sonra saat 2 gibi 4-5 arkadaş toplandık çıktık yola istikamet cıvaşır burnu.av maailine geldiğimizde dağıldık ve herkes yerine yerleşti ben köpekleri saldım ve girdim tarlanın (mısırın)içine evet o iz orda yaklaşık 150 dönüm mısırı taradık ama malesef sonuca ulaşamadık .hemen içimize domuzun mısırta kalmadığı dağa çıktığı gibi hisler doğmaya başladı aradan 2 saat geçti hala tık yok .hilmi ne yapalım diye sorduğunda yan tarafta ufak bir mısır tarlası var oarayıda arayalım dedim ve o tarafa doğru yürüdüm bütün arkadaşlar o mısırın uç tarafında toplandı köpekleri kontrol ettiğimde ufak eniğim gümüş yoktu ortalıkta .köpeği ufak mısır tarlasına doğru yönlendirip gümüşü aramaya başladım .tarlanın öteki ucuna varmıştımki hilmi bana bağımaya başladı havada biraz rüzgarda var ve mısırın hışırtısından ne söylediğini anlayamadım ve ona doğru yöneldim yolu yarılamıştımki hilminin demek istediğini anladım.o an köpeğin sesini duydum barak domuzun başında ses veriyordu .usulca daldım mısırın içine yavaş yavaş köpeğin sesine yaklaştım yaklaşırken bir yandanda rüzgarı hesab ediyordum ve o ara barağı gördüm usulca çöktüm olduğum yere artık gözümle yattığı yerde domuzu arıyordum .yaklaşık 2 dk kadar bakındım birden koca hayvanın hemen önüm yattığını gördüm (bir körün bile görebileceği domuzu ben 2 dk aradım )usulca tüfeğimi kaldırdım ve tam kafa bölgesine atış yaptım ve yerinden bile kalkmadı ..av kurallarına göre yaptığım yanlıştı eğer sürekçiysem o domuzu kaldırıp arkadaşlarıma sürmem lazımdı ama ben ara sıara yaparım böyle şeyler :)))).arkadaşlar özelliklede hilmi (şişmanım benim)kızıyorlar ama ben affettiririm kendimi

Hiç yorum yok: