20 Aralık 2007 Perşembe

arvalya mevkiindeki son avımız

partnerim hilmiyle yine bir gün klüpte buluştuk,yapacak iş yok zaten birbirimizin gözüne bakarak ben ona o bana içten içe hadi hadi alalım köpeklerimizi dağa gidelim diyoruz .bunu dile gelmesi bir iki bardak çaydan sonra oluyor .ve sonunda ya o yada ben patlıyoruz haydi ne işimiz var burda gidelim ,zaten kelimeler bitmeden fırlıyoruz ayağa .bindik motorlarımıza ve o gün kader bizi arvalyaya götürdü ilk önce biraz iz kestik ,ama malesef güzel bir iz bulamadık.ve öylesine salı verdik köpekleri ormana ilk önce ben girdim köpeklerin arkasından ama nafile köpekler tek ses vermeden çıktı ormandan ,oturduk 1-2 sigara ve sohbetten sonra karşı tarafı aramaya karar verdik bu sefer hilmi girdi köpeklerin arkasından .ben ise motorumla domuzun geçmesi muhtemel yere gittim yaklaşık 30 dk geçti ama hala hiçbir ses yok bu arada hilmiyle telsizden ne oldu ne olabilir gibi konuşuyorduk yavaş yavaşta köpeklerin zili duyuluyordu ,barak tam şeride bana yaklaşmıştıki birden o beklediğimiz sesi verdi hiç ize ve kokuya ses vermeden domuzun başında ses vermeye başladı ,hilmi aşağı tarftan biraz bağırdı ve domuz kalktı zaten bana çok yakındı .20 mt kadar köpeğin sesine doğru yukarı çıktım ve o güzel canlı şeridin kıyısına kadar geldi ve dinliyordu ,birden fırladı şeride çıkmasıyla tüfeği yüzüme aldım yaklaşık 25 mt mesafeden tek atış yaptım .çok basit ama zevkli bir av günüydü ...sonuç videoda

Hiç yorum yok: