6 Ocak 2008 Pazar

6 ocak 2008 pazar.umut şeytanın bacağını kırdı sonunda

yine düştük yollara.avın heycanı doğanın güzelliği yine cağırdı bizi,derinlerden gelen yumuşak bir sesle.umut yine çılgınlıklarıyla deliliğiyle bağıra çağıra yolda ilerliyoruz, av yapacağımız meraya doğru.bu arada ekip yine dünkünün aynısı hilmi, serkan, umut ,ve ben. zübeyde hanım ormanı nın alt şeridinden yavaşça gidiyoruz.yolun kıyında bulunan koyun ağılında bulunan köpekler motorun etrafını sardı, durmadan yiycekmiş gibi bize havlıyorlar.umutta köpeklerle dalga geçiyor.umut sağ taraftan geriye bakarak köpeklerle dalga geçerken, ben sol tarafa doğru usulca eğilim hırlama sesiyle beraber umutun bacağını sıktım.umut bir hışımla bağırarak ilkindi(yani zıçtı altına )bizde canmı kaldı yıkılıyoz gülmekten.umutsa hala olayın şokunda.kahkahalarla vardık av yerimize.belevi sırtına doğru ufak bir parça var ilk önce orayı aramaya karar verdik.hilmi ve umut yolun alt tarafına sekan ise yukarıya zeytinlik içine çıktı,bense aldım köpekleri tuttum yolu salacağım yere doğru.barut çıkarken bir koku tuttu ve ters tarafa doğru gitmeye başladı,barağı salarsam onun sesine gidecek diye bir süre bekledim.bağır çağır barutu geri döndürdüm.sonra hepsini bir saldım ormana.bir müddet gezdiler ve ormandan çıktılar.buzaman zarfında bana yaklaşık 300 mt mesafede zeytinlikte çalışan 3 kişi var. durmadan bana sesleniyorlar. ama tam anlayamıyorum ne dediklerini.bağladım barağı tuttum yolu onlara doğru. yanlarına vardım.onlar sabah işe gelirken yolda 5 tane domuzla karşılaşmışlar ondan bağırıyorlarmış bana.onlardan yeri öğrenip teşekkür ederek ayrıldım.hemen hilmiye anons ederek durumu bildirdim.onlarda hemen dediğim yere doğru yöneldiler.tarif ettikleri yere geldim ve köpeği salmak için yerlerini almalarını bekliyorum.ama barut ve arap onları beklemedi.hemen sesle domuzun başına vardılar. domuzlar yürüdü hepsini karşıdan net seyrediyorum.biryandanda yetişmeleri için dua ediyorum . neyseki domuzlar ormanı terketmedi ve turlamaya başladı buda bize zaman kazandırdı.umut ve hilminin yerine ulaştığını gördüm ve barağı çıkarı verdim elimden.köpekler birleşti çıldın gibi kovmaya başladı.ormanda 1 tur çektikten sonra domuz dayandı köpekler başında sarıyor.hilmiyle karşıdan canlı yayın izliyoruz ,tam bu sırada bir feryat koptu köpeklerin sardığı yerden .köpeğin birine vurdu domuz ama hangisine .domuz yürüdü ve öyle bir yere girdi ki 4 kişinin arasına.ben ve umut karşılıklı ,serkan umutun daha altında hilmide benim altımda.domuz ilk önce serkana kadar çıktı .onu anlayıp geri döndü,oradan direk hilmiyi öptü ama onuda anladı,oradan umutla aramıza girdi.benim tarafından dere içinden geliyor üzerimize.birden umuta doğru yöneldi.umutun kalp atışını olduğum yerden hissedebiliyorum.domuz iyice yaklaştı.gözlerim umutta tüfek yüzünde öyle bekliyor.bir el silah sesi sonunda çekti tetiği.bulunduğum yerden duydum domuzun bağırışını .ama ne köpek sesi ne domuz sesi nede silah sesi, umutun bağrışlarını bastıramadı deliler gibi bağırıyor sevinçten.herşey çok güzeldi ama barutu domuz arka bacağından yaralamıştı ,eee domuz avı bu her an herşey olabilir biraz canım sıkıldı ama yapacak bişey yok.hemen toplandık.köpekleri tuttuk ve aynı yere salmak için hareket ettik.herkes yerini aldı,saldım köpekleri.köpekler kokuyla bir üst ormana çıktı domuzlar o parçadan kaymışlar.ters tarafa kaçtı. önüne geçemedik.hilmiyle bindik motora köpeklerin arkasından birmüddet gittikten sonra köpeğin önüne geçtik .biz köpekleri geçtik ama domuzda bizi geçmişti.orada tuttuk köpekleri ve geriye döndük.saat 12:30 olmuştu tam yemeğe oturduk eminde geldi yanımıza .yaktık ateşimizi yine avın güzel tarafıyla (yani muhabbetiyle )hem yemeğimizi yedik hemde çayımızı içtik.umut heycanla avı anlatmaya devam ediyor tabi bu arada.umut bana dün sen benim önünde domuzu vurdunya bak öğrendim bende vurdum demek önümde vurula vurula vurmayı öğrenicem dedi .bu sırada seko bombayı patlattı,tabi umut bak köpeklerde önünde vurula vurula avı öğreniyo sende öğrenicen dedi .biz kırıldık yine gülmekten.ordan toparlandık 2. avı yapmak için başka bir mevkiye geçtik .orada 2-3 parça orman aradık ama başka domuz bulamadık.köpeklerimizi tuttuk ve eve doğru düştük yola,eve gitmeden kulübe uğradık ve 1-2 bardak çay içtik birazda orda sohbet .bir av günü daha bitmişti.ama umutun bu gece uyuyabileceğini hiç sanmıyorum...(yüklediğim videoda umut o heycanla ufak bir küfür kaçımış azından şimdiden özür dilerim)