23 Ocak 2008 Çarşamba

domuzun sırtını kaşıdım!




bugün işi ciddiye almıştım baştan: bundan böyle misafirlik yoktu, lapacılık yoktu, ava adamakıllı sabahtan avcılarla birlikte başlayacaktım. sabah beklediğim haber gelince koşarak beylik’e gittim. daha doğrusu gitmeye yeltendim... yollar konusunda pek başarılı olmadığımı söylemiştim ya, o yüzden yoldan toplanmam gerekti. daha evvel gittiğimiz kurtkayası, yangın kulesi vb mevkileri gibi açık, ferah bir alan değil tabii beylik, kartal tepesi civarı, çok farklı: dar yollar, derin küçük vadiler, ufak tepeler, keskin virajlardan oluşuyor.

birkaç kere yerleştik yerlerimize bekledik, gelen giden yok. iz yok, ses yok. nihayet köpekler bir iz tutunca birkaç kere motorlarla bir o tarafa bir bu tarafa uçtuk, ki dediğim gibi yer belirtemiycem. tam ben ümidi kesmişken hilmi yukarlara kulak kabarttı, köpekler sarıyor kovuyor derken yine bir anda olup bitiverdi her şey: hilmi yolun yukarlarını işaret etti, yan yana hazır ve nazır bir şekilde dere tarafına bakınırken pat diye yola çıktı ve bize doğru gelmeye başladı bizim deli domuz.

ben yine ağır ağır tüfeği kaldırıp nişan alırken hilmi attı, gayet güzel vurduğunu da gördüm, ama aslan gibi devam ediyor bizimki. ikinci olarak ben attım, gayet de yakın mesafedeyiz ama bu sefer de olumsuz etken üstümüze doğru geliyor olması! ben attıktan sonra kendi etrafında bir döndü, yürümeye devam. hilmi ikinci defa attı, e arkadaş tekrar döndü ve hâlâ geliyor... artık ben de ikinci defa tetiğe basarken hafif panik halindeydim çünkü domuz zombi gibi üstümüze geliyor! tam kendimi yolun kenarına atmaya karar vermişken nihayet deli domuz üstümüze gelmekten vazgeçip yıkılmaya karar verdi, sendeleyip dereye doğru yuvarlandı... o arada yetişen köpekler de üstüne tabii.

barak’ın bacağını o sırada gördük, sıkı bir delinmişti. ve daha da fenası barut ortada yoktu. sevinicem, kenarından kıyısından da olsa ilk defa domuz vurdum diye, ama zayiatımız yüzünden zaferimin tadını çıkaramıyorum! neyse az sonra gazi de olsa barut ortaya çıktı, kendini iyice bir çiğnetmiş olarak, barak’ın bacağı da derin bir delik, ikisi de kanıyor sürekli. hızlı bir veteriner ziyareti sonucu, biraz ağrı çekecekler ama iyileşecekler inşallah.

bu arada zaferime geri gelirsek: daha sonra güngör’le hilmi tarafından domuz üzerinde yapılan operasyonlar kimin kurşununun nerden girip nerden çıktığını net olarak ortaya çıkardı ama sağ olsun arkadaşlar herhalde moralimi bozmak istemediklerinden benimkinin sadece sırtı sıyaran kurşun olduğunu söylemediler bana :)) merak etmeyin, ne olursa olsun ben performansımdan memnunum! darısı bir dahaki sefere artık...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

sen böyle yazmaya devam edersen ben yazmaktan vaz geçicem artık.yine harika anlatmışsın.otopsiye gelince sadce 1 kuşunu (boyun altından giren)bulabildik gerisi meçhul.oyüzden kafanda soru işareti kalmasın...

Adsız dedi ki...

candan hanım ;

sizi gerçekten tebrik ederim yapmış olduğunuz av gerçekten zor bir av domuza tek kurşun atıp ardından ağaca tırmananlarıda biliriz. soğukkanlı olmak , bu gibi durumlarda oldukça zor alsa gerek. tekrar tebrikler.
teşekkürler ise bilinenin içinde görünmeyeni tam görmeden de olsa çok güzel anlatabiliyor olmanız. yazılarınızı zevkle takip edenler arasındayım sanırım. Lakin en son avınız sanıyorum gerçek olduğu için anlatımı uzun sürmemiş gerçekleri süsleyebilmek gereksiz oluyor bazen

saygılarımla
gencer KORKUT

Adsız dedi ki...

türkiyede bayan avcilarin olmasi hatta domuz avina merak etmesi gercektende çok güzel sizi içtenlikle tebrik ediyor avlarinizin devamını diliyorum

Adsız dedi ki...

işte bu harika.bayan avcıyı çok duydum,lakin bayan domuz avcısını ilk defa görüyorum.başarılarınızın devamını dilerim.

Adsız dedi ki...

abi.bir dakika ya.ne oluyorya.bi domuz avımız vardı onuda elimizden alacaklar.güngör abi yapma etme.bayanlara öğretme bu işi vallaha 3 5 sene sonra bizi dağa çıkarmaz bunlar biz gicez diye.aman canını yiyim.

Adsız dedi ki...

vallahi bravo,ben eşime boş tüfeği tutturamıyorum.bırakın birde domuza ateş edecek.gerçekten tebrikler.

Adsız dedi ki...

büyük başarı tebrikler