5 Ocak 2008 Cumartesi

5 ocak 2008 cumartesi





hava çok soğuk,ortalık buza kesmiş.peki bu bizim ava gitmemize engelmi? asla .umut ve serkan kuşadasından saat 8:30 da geldiler(ama ben hala yataktayım,avcı soğuktan korkarmı? saat 8:00 gibi dışarıya bir baktım,kendimi yatağa geri zor attım .soğuk yaw)ama umutlar gelince s.s kalktım artık.hazırlandım ve indim.köpeklerimi aldım ve beraber çıktık yola.selçuk çıkışında hilmiyle buluştuk 4 lü tamamdı.istikamet kurudağ mevkii ileriiiii.motorun üstünde titreye titreye gittik av maaline.kuru dağ altında baya bi iz kesitik ama umduğumuz izi bulamadık.yinede saldık köpekleri köpekler bir müddet gezdikten sonra çok neşeli olmamakla ses vermeye başladılar.dağın zirvesinden menderese doğru ilerlediler.bende alttan takip ediyorum köpekleri.gide gide menderes e vardık,orda köpeklerin önüne geçtim ve tuttum köpekleri.domuz menderesten karşıya geçmişti.ondan vaz geçtik,çünkü gittiği yer çok hoş değil.tektar köpeklerle aynı yere döndüm .oradan tekrar saldım köpekleri.oradan tekrar bir iz sürerek arkamızda kalan yaklaşık 400 dönüm kuru mısır tarlasına doğru gittiler.orada saatlerce uğraştık ama domuzu bulamadık.birazda moral bozukluğuyla topalndık,köpekler geldi ve ordan tekrar başka bir mevkiye gitmek için yola çıktık.varacağımız yere ulaştığımızda saat 12:30 olmuştu.umut ve hilmi önce birşeyler yiyelim diye ısrar etti. ama ben sabah domuz bulamamanın hırsıyla tekrar saldım köpekleri .hilmi ve serkan önden keseceğimiz yere doğru gittiler.umut ve bense köpeklerin arkasında biraz durup aynı yere gidecez.köpeklerin arkasında biraz takıldık,köpeklerde herhangi bir ses vermiyordu.hilmilerin yanına gitmek için tam hareket edecektik,ama edemedik çünkü motorun lastiği patlamış.off of bu çok kötü bir durum dağlarda aracın bozulması gerçekten hiç hoş değil.orda bıraktım motoru ve yayan yola devam ettik.hilmilerle aramız yaklaşık 1000 mt.yarı yola ulaşmıştıkki hilmi telsizden anons etti.hemen hilmiye döndüm, hilmi köpeklerin kovduğunu söyledi.biz umutla hızlandık ve hilmilerin olduğu yere geldik ve yerimizi aldık.köpek ler aynı tepede 2 tur attı,ve üzerimize doğru yöneldi iyice yaklaştılar. artık domuzun ormanda yaklaşırken sesini duyuyordum.umutla aramıza girdi çıktı çıkacak derken fırladı ormandan dışarı.aslında domuzu umutun vurmasını istiyordum ama benim üstüme geliyordu .umutta bu ara tüfek yüzünde beni izliyormuş.domuz iyice yaklaşınca tüfeği yüzüme aldım ve koltuğuna tek atış yaptım.tetiği çekmemle domuzun 4 ayağını havada gördüm.domuz olduğu yerde kalmıştı ama canlıydı.umut bunu görünce fırladı yerinden bağıra çağıra. umutta bir heycan.hemen çıkardı kamerasını ve çekmeye başladı ,bir müddet çektikten sonra bana tut şunu çekmeye devam et ben domuzu keseyim dedi(manyağa bak yaw domuzu kesecek birde kameraya çekecek bende bunu bloğa koyacam ve tüm dünya bizi katil ilan edecek)biraz uğraştan sonra vaz geçirdim umutu,köpekleri bağladım ve tek mermi atarak öldürdü domuzu.hilmi ve serkanda yanımıza geldi bu arada .avı yaptık ya neşemiz yerine gelmişti.hemen ateşimizi yaktık,sucuklarımızı koyduk közün üstüne,az sonra mis gibi kokular yayılmaya başladı ortalığa,sohbet muhabbetle sucuk ekmeğimizi yedikten sonra, aldım köpekleri ve aynı yere salmak için yola çıktım.vurduğumuz domuz küçüktü orta tek yatması ufak bir ihtimaldi.alayın geri kalanı o ormanda olmalıydı .şeritten biraz yukarı doğru çıktım ve saldım köpekleri .barak ok gibi fırladı elimden.az önce kaldırdığı yatağa gidiyor büyük bir ihtimal.ve dediğim gibi direk domuzun başına gitti köpekler .bir müddet sardılar domuzun başında,ben başladım havaya sıkı atmaya bağırmaya ve yürüdü domuz .av yaptığımız bu yer yekpare bir tepe hiç bir bağlantısı yok ama büyük bir orman.bu yüzden domuz kalktımı çok tur atar tepede .köpekler asvalta doğru kovarak gitti ben arkalarından.yine bir 3 -4 tur attı tepede ama kestiğimiz bölgeye çıkmadı .umutun 150 mt kadar sağından çıkıyor ormandan.geçeçeği alan çok uzun.umut koşarak önüne geçmeye çalışıyor ama yetişemiyor.uzak mesafeden başlıyor atmaya ,domuzun arkasından 4 el ateş etti. tabi vuramadı.ama iyi bi korkuttu domuzu .o mesafeden domuzun vurulması sadece tesadüflere bağlı.umut kafaları yicek delirdi .bir yandan umutu sakinleştirmeye çalışıyorum ,biryandanda köpeklerin gittiği yöne doğru ilerliyoruz.hilmi motorla bizden önce gitmişti.ve ordan anons etti köpekler karşıya geçti diye .yapacak birşey kalmamıştı tek yapmamız gereken köpeklerin geri dönmesini beklemek.neyseki barak motorun lastiğinin patlak olduğundan acıdı heralde,yarım saat sonra geri döndü.hemen toparlandık ve motorun yanına geldik .lastiği söktük ve hilmiyle serkan selçuğa götürdü.bizde umutla yaktık ateşi oturduk başına muhabbet ediyoruz .yaklaşık 1 saat sonra serkan döndü ve lastiği taktıktan sonra evimize döndük ...bir av günüde böyle geçmişti.yarın yine avdayım.ALLAH hepimize kazasız belasız avlar nasip etsin..

Hiç yorum yok: