13 Ocak 2008 Pazar

domuzun delisi olurmu?


bu gün sabah.beylik tarafına av yapalım dedik.demez olaydık.sabah saat 09:00 da çıktık beyliğe.ilk önce kartal tepesini aradık,ardından da bir üst tarafındaki ormanı.barak orda bir koku tuttu ve sürmeye başladı.hilmi ve muzaffer ise hemen köpeklerin üstünü kesti,barak bir müddet izi sürdükten sonra domuzun başına vardı.işte bizim film başlıyordu.hemen davrandım ve havaya 1-2 el ateş ettim.köpekler bildiğimiz güzargah üzerinde hilmilere doğru çıkmaya başladı.ben alttan köpekleri dinliyorum,kulağım hem köpeklerde hemde önezede patlıyacak silah sesinde.köpekler geçtiiiiii gitttiiiiiiiii,ne silah sesi ne bişey.hemen hilmiye döndüm ,ne oldu diye sordum.hilmi nin bana söylediği ilk kelime.bu domuz manyak ya. bir gülme tuttu beni.ne oldu diye tekrar sordum.domuz koca ormanı bırakmış yaklaşık 700 mt bahçelik alandan geçmiş.hemen toparlandık. arkasından başladık takibe.kısaca domuz akşama kadar bizimle dalga geçti.köpekler kovuyor biz önüne koşturmaca.tabi biz avcıyız ya her geçtiği yeri biliriz(o bilgiler bu domuz için geçerli değilmiş meğerse) bu domuz normal değil ki.yaw bi ormana gir arkadaş. nerde... hep bahçelerden yollardan,açık arazilerden gidiyor hayvan(iyiki sabah ormandan kaldırdık.gerçi bu domuz inçir bahçesinden kalksada şaşıracağımı hiç sanmıyorum)sonuçta saat 10:00 dan akşam 17:00 kadar bu domuzun arkasındaydık.ama malesef vuramadık.bu domuz için ayrı bir strateji geliştirmek lazım.normal av stratejisiyle bu domuz vurulmaz.köpekleri tuttuktan sonra yaktığımız ateşin başında avın sohbetini yaparken,domuzun adını deli koyduk.artık omu deli bizmi orası tartışılır.bir deli domuzumuz eksikti oda oldu sonunda...

Hiç yorum yok: